Friday, July 2, 2010

new blog...new me...

ok..
tajuk da terangkan sume kan??
 soo harap-harapnye ngan blog ni idea aku akan makin terserlah..


blog baru??

ye tuan-tuan dan puan-puan sekalian..BLOG BARU..

oppss..wait seminit..adekah ini bermaksud kau da ade blog before ni..

and the answer for that is YESS!!tp blog lame aku sangat-sangat lah penuh ngan cerita sedey sampai aku da takde feeling nak update blog ak tu..dengan itu ak wujudkan blog baru ni dengan harapan ak mampu menyerlahkan ke'poyo'an ak ni..erkk..aku mang poyo plus sempoi..sape yang kawan ak mesti perasan..hik3  >.<

tapi kan...aku takde la serajin kowang yang slalu sangat update blog.ade tuh ak tengok satu ari mesti paling kurang ade 1 entry..meaning tiap2 hari la dye update..pergh!!gile rajin bai..tp sorry ye itu bukan stail ak coz ak sangatla pemalas...coz aku da pernah cube before ni..sangatlah susah nak update blog hari2 ni..isk3..tapi ye aku akan try carik mase untuk update k..soo sit back and enjoy my blog..and kalo2 entry ak agak merapu harap maafkanlah ye...

ok..dats all for my 1st entry..wish me best of luck k..

SAYONARA~~


p/s:lom ade mase nak men'cantik'kn blog..soo jez bear wif me k..sob3~~

0 cuit2: