Sunday, August 22, 2010

i got blog award??ha??


toce2 to err azuin 4 diz award..tak sangke lak dpt award..yela baru 2 hari aku nak kenal2kan blog ni kat orang alih2 da dapat award..1st time lagi tu you.. *hidung kembang kuncup* haha..trimas..cayang kamu ketat2 azuin..hehe..menurut err post yang aku tengok tadi aku kena jawab beberape soalan baru la award ni sah jadi milik aku...sooo pe lagi..jom jawab..aku da tak sabau ni..ahaks..


soalan2 yang harus ku jawab....

1) apa yang bermain di fikiran you all sekarang..
dem..ade 2 test kut naik september ni...
err..tuto2 ku~~
adesss..mati aku..

2)nama samaran you all
bagitaw name yang orang panggil jerk la ek..banyak sket..hehe
nurul = untuk orang yang tak kenal
toshio = member2 mozac and blog
teha = family n member2 INTI
kiha = dak mozac jerk k
te`ah = err..member2 INTI gak
fatihah = parents n errr??
mama = mr.H

3) 3 org yg pling kamu sayang
keluargaku
mr H
member2

4)Panggilan untuk si dia
sayang..papa..
ok..dilarang vomit disini..
>.<

5)Hadiah you all mimpikan dari orang teristimewa
bear2 besau2 punye ye sayang??
yikes..sejak bile aku minat bear2 ni??
=.="

6)Blog you all suka visit
blog yang poyo cam aku..hak3
tapi paling suke g blog zack
seyes best..
*two thumbs up!!!*

7)Tagkan 15 blogger you all
 mak aih..15??seyes leceh lak..xpe2 demi blogger2 ku yang tersayang..
amek la award2 ni yerp..

pengikut2 setia blog aku..
jangan malu2 ye..
amek2..hehehehe

sharing awards iz caring gitu..
aaauuu~~ 
(sile jangan terbayangkan mak nyah..lol)

p/s : kalo gantung awards ni kat blog ok gak ek??? *wink2*

0 cuit2: