Wednesday, August 11, 2010

menangis??

dah lame gile aku x update2..haha..skali tgk da ade follower la plak..even baru jerk sorang tp still follower wat....hehe..actually i`ve never expected to have any follower right now..ye ar..blog yangg xde pape g...macam x bape worth la plak kalo follow ye x??da la banyak merapu jerk..huhu..anyway thanx 4 following me..i appreciate it..

ok2..tutup pasal tuh..ni sekarang..aku nak bukak cite bawu..pernah dengar tak ade orang cakap yang air mate itu senjate wanita??pernah kan??ok la..aku xde la nak berape sokong or tolak statement.tapi bagi aku pompan macam ni nampak cam tersangat lah lemah dan hanye tahu menangis ajerk..k2..jangan salahkan aku yang berfikiran pelik nie...but itulah yang aku rase selame ini..Dan disebabkan itu..aku jarang gile nangis..err..i really mean it..JARANG GILE..

errr..yela tuh jarang,,pompan kan suke nangis..sket2 nangis...x gitu??


ok2..fine..mb aku pompan yang lain sket??tapi yang pastinye aku mang x suke nangis tak tentu hale...aku lagi suke control n pendam den salurkan ke saluran yang bagi aku agak bernas?x caye??ok fine..tp kalau melibatkan ati perasaan..aku da xleh jage dah ego aku yang tinggi menggunung ni..ha time tuh mang aku akan nangis..skali aku da nangis mang susah nak berhenti..so dun ever make me wanna cry coz u`ll regret it..

bagi aku perempuan yang asyik menangis dan salah gune "senjate" tu sangat lah x gune  n x ley harap..yela..sikit2 nak nangis..ape ingat dengan nangis sume problem ley settle ke??sape la yg ajau mereka agaknye??come on la..banyak g mende lain yang boleh dibuat selain menangis rite?for example..kalo kau nga tensi mensi..kau ley g hang out..wat mende2 yang boleh lupekan "pressure" ko tuh..yang penting jangan dipendam pressure tu..kena gak lepaskan sekali sekale..kalau setakat dipendam...nangis...mang parah la aku cakap kat hangpa sume....ley jadi mental kut...anyway sume probs ade jalan penyelesaiannye kan??so tak yah la bagi aku tensi2 sangat..yang penting kite ENJOY!!hik3....ckup tak satu contoh??x cukup hangpa ley pikir sendri gak???ye x??

kalau boleh la kan..bagi aku..air mate ni jangan lah terlalu murah ditumpahkan...nanti ianya jadi  tak berharge..bile btol2 penting air mate tu baru la boleh dikeluarkan..kalau kejap2 nak nangis..orang pun naik menyampah ye x??yang bgus nye pasal nangis ni..nangis boleh mengurangkan tekanan yang kite hadapi..macam pe ek??hurm..melegakan saraf2 otak??hahaha...lebih kurang camtu la...aku pun x sure sangat..tapi kalo selalu sangat nangis silap2 x merase la advantage ni ye x??

soo..kesimpulannye..nangis bile perlu n jangan jadi kememeh..nanti slalu lak hang kena buli...habis la air mate hang tu..asyik nak nangis jerk...tapi jangan jadi cam aku lak..ade probs besaq x nangis..rase sakit(fizikal)...x nangis...den pendam jerk..ntah2 aku ni nangis dalam hati jerk x??errr...rasenye aku ni mang x normal la kut..  =.="

tapi tak dinafikan nangis bukannye bermaksud lemah...tapi lain maksudnye kalo anda asyik menangis...itu memang lemah...menangis sekali sekale tak salah..laki yang menangis pun tak dikire lemah..kerane menangis itu normal..tapi kenormalan itu tertakluk kepade berape banyak kadar anda menangis dan keperluannye..cume janganlah terlbey2..kecualilah kalo anda baby..x normal kalo baby x nangis..hehehehe

baby yg sihat kena lah nangis byk2 ye x??  =))


p/s : pernah nangis sebab laki..i guess mb i really love him back den..hurm...

0 cuit2: